Retour & Omruilservice



Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met je aankoop. Wil je toch graag iets retourneren of ruilen?
Dat kan uiteraard, gorgeous! Bij TopVintage geldt:

♥ Niet tevreden? Geld retour!
♥ Bijna alle artikelen (ook sale/afgeprijsde artikelen) kunnen retour
♥ In deze onzekere tijd maken we het graag nog makkelijker voor jou. Daarom verlengen we onze retourtermijn tijdelijk van 30 naar 60 dagen.
♥ Eenvoudig een artikel omruilen voor een andere maat
♥ Snelle creditering, uiterlijk binnen 5 dagen na ontvangst van retourzending


Maatregelen coronavirus 
In verband met de huidige situatie willen we graag laten weten welke acties we ondernemen. Op die manier kunnen we allemaal een steentje bijdragen om onze samenleving te helpen en veilig te blijven.


Voor ons bij TopVintage betekent dit het volgende:  

  • Onze magazijn toppers zijn hard aan het werk om alle pakketjes te verwerken. Dit wordt gedaan in shifts en er wordt gehouden aan de extra hygiëne voorschriften.
  • In deze onzekere tijd maken we het graag nog makkelijker voor jou. Daarom verlengen we onze retourtermijn van 30 naar 60 dagen. Zoals jullie van ons gewend zijn is jouw tevredenheid onze hoogste prioriteit!
  • Ook voor onze postbezorgers willen we graag veiligheid voorop. Sinds deze week tekent de PostNL bezorger zelf (na toestemming van de ontvanger) voor ontvangst. Dit wordt gedaan om het contact te minimaliseren. Je wordt als ontvanger gevraagd om de laatste 3 tekens van het legitimatiebewijs en deze te noteren in het handtekeningveld.
  • Iedereen van ons kantoor werkt zoveel mogelijk thuis. Op Facebook laten we je zien hoe dat eraan toe gaat. ;-) Telefonisch zijn we dus beperkt bereikbaar. Heb je een vraag? Stuur dan een mail naar service@topvintage.nl, een bericht via de chat op onze website of stuur via WhatsApp een appje naar (0)45 7507208.
  • Ben jij in afwachting van een roze geluksmomentje? Houd dan de tracking link in de gaten voor de meest actuele status van je pakketje. De mail met deze link ontvang je vaak pas in de avond.
  • De TopVintage Store is gesloten tot en met 6 april.


Je kunt shoppen zoals je van ons gewend bent. Bij mogelijke vertragingen die zich kunnen voordoen hopen we op je begrip. We hopen dat we op deze manier toch nog voor wat geluksmomentjes kunnen zorgen.

Pas goed op jezelf en elkaar. 
Angelique & Team TopVintage


Klik hieronder voor meer informatie over een specifiek onderwerp uit ons retourbeleid:

Stappenplan ruilen & retourneren

♥ Ruilen
Wil je graag een item ruilen? Geef bij een ruiling de door jou gewenste maat samen met het bestelnummer door een mailtje (om een snelle verwerking te garanderen) te sturen naar service@topvintage.nl. Wij kunnen het item dan direct voor je reserveren. :-). Zodra je pakketje door ons is ontvangen en verwerkt, sturen wij de andere maat gelijk naar je op.

♥ Retourneren
Wil je een item graag retourneren? Deze hoeft niet via e-mail te worden aangemeld. Stuur je pakket via het postkantoor naar ons retour met daarbij altijd het retourformulier dat bij je pakket bijgesloten is. Zodra je pakket is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je terug retour. Klik hier voor alle info over de werkwijze bij retouren.

Retourvoorwaarden

Voor onze retour/ruil service komen uitsluitend artikelen in aanmerking:

  • welke binnen 30 dagen na ontvangst zijn geretourneerd;
  • welke zijn voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
  • weke ongedragen/ongewassen zijn;
  • welke zijn voorzien van een hygiënestrip (dit geldt voor lingerie en badmode);
  • schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden; zonder plakband, stickers en onbeschreven;
  • pakket voldoende gefrankeerd.

Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet gedragen. We zouden je ook vriendelijk willen verzoeken om lingerie of badmode waarin geen hygiënestrip zit, te passen terwijl je ondergoed/shapewear draagt. Bewaar onze artikelen s.v.p. niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van huisdieren. Kleding die niet fris meer ruikt, of netjes uitziet, kunnen en zullen wij uiteraard niet meer aanbieden aan onze klanten.

* De volgende artikelen zijn uitgesloten van onze retour-/ruilservice:
shapewearbroekjes, panty’s, oorbellen, inleg-/antislip zooltjes, boeken en lipsticks die gedragen zijn en niet meer in de originele verpakking zitten.

Onze gehele wettelijke algemene voorwaarden kun je hier vinden. 

Retouradressen

Het pakket mag je retourneren naar:

In Nederland

TopVintage
Postbus 6003
6401SB Heerlen
Nederland

In Duitsland

TopVintage / Bayer Kurier
Strangenhäuschen 26
52070 Aachen
Deutschland

In België

TopVintage (bpost)*
Rue Abot 8
4890 Thimister – Clermont
België

*Verstuur het pakket met bpost, andere pakketdiensten herkennen dit adres niet!

In Frankrijk

TopVintage / H.M. Verploegen France SAS
Parc d’activité de Chesnes la Noirée
14, Impasse de Malacombe
38291 Saint Quentin Fallavier Cedex
France

Alle andere landen

TopVintage
Wiebachstraat 9
6466 NG Kerkrade
Nederland

Foutief of defect artikel ontvangen

Heb je onverhoopt een foutief of defect artikel ontvangen? Onze excuses hiervoor! Om dit zo snel mogelijk in orde te kunnen maken, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen naar service@topvintage.nl of telefonisch contact met ons opnemen: 0031 (0)45 750 720 8 en vanuit België op het nummer 038 08 19 34 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 21.00 uur m.u.v. Nederlandse feestdagen).

Verwerking ruiling/retour

Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.

Retour

Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode. Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.

Ruiling

Bij een ruiling zullen wij de nieuwe maat of het nieuwe artikel met dezelfde prijs zo spoedig mogelijk versturen. Na verzending ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met eventuele track & trace gegevens.

Indien je binnen 7 dagen geen bevestiging van ons ontvangen hebt, raden wij je aan contact op te nemen met de verzendmaatschappij waarmee je je retourzending verstuurd hebt zodat zij je pakket kunnen traceren. Wij beschikken niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen hierin dan ook niet helpen. Indien er een vertraging is, laat het ons dan weten zodat wij je retourtermijn eventueel kunnen verruimen. 

Klacht, opmerking of feedback

Wij doen altijd ons uiterste best om onze klanten tevreden te stellen en klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Mocht er onverhoopt iets niet naar wens zijn, meld ons dit s.v.p. altijd! Juist met jouw opmerking, feedback, klacht of tip kunnen wij onze service blijven verbeteren! Je kunt telefonisch of per e mail contact met ons opnemen.

Vragen of onduidelijkheden

Heb je vragen of zijn er bepaalde onduidelijkheden? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, wij helpen je graag!


Shop Assistant